Ср, 11.12.2024, 23:01
Вітаю Вас Гость | RSS

Відділ освіти Кам'янка-Бузької РДА

Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
ОСВІТА ЛЬВІВЩИНИ
ДОШКІЛЛЯ
ЛРЦОЯО
ЛОІППО
Пошук

Каталог файлів

Головна » Файли » Анонси » Анонси

На Львівщині запрацював єдиний номер екстреної служби "112"
01.04.2015, 19:39

На Львівщині запрацював єдиний номер екстреної служби "112"

5 березня у Львові підписали Меморандум про впровадження в області служби екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером «112».

Кол-центр служби створено на базі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій Львівщини.

Як зазначив очільник служби Сергій Дмитровський, над впровадженням системи «112» працювали працівники ДСНС спільно з найкращими IT-спеціалістами регіону.

Створена програма дозволяє мешканцям області безкоштовно телефонувати за єдиним номером екстреної служби і зі стаціонарних телефонів, і з мобільних.

«В єдиному номері «112» об’єднано роботу відразу кількох екстрених служб: ДСНС, міліції, газової служби, охорони здоров’я. У систему залучено фахівців обласної адміністрації та обласної ради, які контролюватимуть увесь процес роботи», – пояснив Сергій Дмитровський.

За його словами, у кол-центрі вхідні дзвінки оброблятимуть 8 операторів. Вони фіксуватимуть екстрені виклики й переадресовуватимуть їх за призначенням. Допомагатимуть у роботі психолог і перекладачі з польської, англійської та німецької мов.

Голова Львівської ОДА Олег Синютка зазначив, що служба «112» є пілотним проектом, який після технічного відпрацювання на рівні області, буде поширено по всій Україні.

Він також додав, що на прикладі «пілоту» Львівщина показала, що реалізація проекту не потребує великих коштів.

«Усе зробили на базі ДСНС українські фахівці. Звісно, кошти були потрібні для налагодження Інтернет-зв’язку з усіма службами області, але ми не говоримо про надзвичайно велику суму. Насправді потрібні лише воля і бажання зробити щось добре для людей», – наголосив Олег Синютка.

Проект служби екстреної допомоги населенню реалізовуватимуть двома етапами. Перший – тестування роботи кол-центру: отримання сигналів від громадян та переадресація дзвінків до відповідних екстрених служб. Другий – децентралізована автоматизація всіх служб, які є в регіоні.

Сергій Дмитровський зазначив, що на першому етапі всі служби області готові до роботи.

Категорія: Анонси | Додав: Admin
Переглядів: 398 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Виховна робота
Наша гордість
Доступ до публічно
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 513
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz