Відбувся семінар учителів-логопедів
На базі РПМПК 04 жовтня 2016 р відбувся семінар учителів-логопедів на тему „Організація логопедичної роботи з дітьми, що мають мовленнєві порушення в умовах дошкільних навчальних закладів“. До участі були запрошені вчителі-логопеди дошкільних навчальних закладів.
До учасників семінару звернулася голова РПМПК Поломана М.В.,відмітивши важливість співпраці вчителів-логопедів і батьків заради поліпшення мовленнєвого розвитку дітей. Методист районного методичного кабінету відділу освіти Магеровська Н.Ф.окреслила основні завдання методичної служби у підвищенні якості логопедичної роботи району. Про системний підхід до організації співпраці логопеда, батьків та педагогів з попередження порушень читання та письма у дітей йшлося у доповіді Н.Ткачишин. У ході роботи семінару вчителів-логопедів на тему „Організація логопедичної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів“ з метою виявлення, попередження порушень читання та письма у дітей дошкільного віку, учасники семінару виробили рекомендації:
1. Систематизувати взаємодію вчителя-логопеда логопедичного пункту, вчителя-логопеда дошкільних навчальних закладів та батьками, практичними психологами з формування мовленнєвих навичок у дітей у процесі навчання, виховання, корекції.
2. Своєчасно виявляти дітей дошкільних навчальних закладів з вадами мовлення, встановлювати причини та визначати послідовність корекційної роботи відповідно до особливостей порушень
3. Виявляти провідне порушення у дітей з вадами мовлення.
4. Систематично використовувати різноманітні ігри та ігрові елементи під час організації корекційно-розвивальної роботи з дітьми, які мають порушення усного та писемного мовлення, дотримуватися вимог щодо їх проведення.
5. Обговорювати результати сумісного вивчення дітей, яке ведеться на заняттях і у повсякденному житті.
6. Організовувати спільну роботу вчителів-логопедів дошкільних навчальних закладів та учителів-логопедів логопедичних пунктів, дотримуючись наступності в корекційно-розвивальному процесі. Провести просвітницькі заходи для батьків дітей, які мають порушення мовлення
7. Розробити загальні рекомендації для батьків.
|